Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Χριστούγεννα, χειμερινό ηλιοστάσιο κ άλλα

Ταραν ταραν!!!!Τα χριστούγεννα ειναι κ πάλι εδώ!Κ ευτυχώς χιόνισε λίγο για να μπούμε στο κλίμα γιατί μόνο με λαμπάκια κ χριστουγεννιάτικα δέντρα δουλειά δε γίνεται!Τρώμε κ καθημερινά τα pepparkakor  μας, τα lussebullar μας κ πίνουμε κ το glögg για να ζεσταθούμε- παρόλο που δεν εχει πολύ κρύο. Βδομάδα 51 λοιπόν αυτή η βδομάδα, προτελευταία του χρόνου, ενός χρόνου που είχε μεγάλες χαρές, μεγάλες λύπες κ εντονα συναισθήματα. Η αλήθεια ειναι οτι αισθάνομαι πολύ σοφότερη μετά απο ενα ακόμη χρόνο στην πλάτη μου απο πολλές αποψεις. Κ σε θέματα δουλειάς κ ανθρωπινων σχέσεων κ ανάληψης ευθυνών.
Επίσης σήμερα ειναι το χειμερινό ηλιοστάσιο, δηλ η μικρότερη μέρα του χρόνου. Μπορώ να πω οτι το διαπίστωσα ευκολα κοιτώντας έξω απο το παραθυρό μου, μα πότε προλαβε να νυχτώσει?Ευτυχώς που έχω βάλει τα φωτισμένα μου αστέρια στα παράθυρα κ φωτίζει λίγο!Απο αύριο όμως ξεκινά η μέρα να μεγαλώνει κ σε λίγο/αρκετό καιρό ποιος μας πιάνει!Γυαλιά ηλίου θα θέλουμε για να κοιμηθούμε!
Σε κάτι τετοιες περιπτώσεις ενα πράγμα σκέφτομαι συνήθως : Θέλω δε θέλω ο χρόνος θα περάσει, γιατί ο χρόνος τρέχει κ δε σταματά, οποτε τα καλύτερα ερχονται!Ας απολαύσω προς το παρόν το ζεστό κρασάκι μου κ ας ακούσω τα χριστούγεννιάτικα τραγουδια!
Α, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ήμουν στο Βερολίνο με τα τέρατα/συχάματα κ περάσαμε πολύ ωραία!Τι όμορφα ειναι να συναντάς φίλους, μου έχουν λείψει ολοι!Κ το Βερολίνο πολυ ιδιαίτερη πολη, ειναι απο τις συνιστώμενες για επίσκεψη, σίγουρα θα ξαναπάω!

Καλές γιορτές σε όλους!Ακούστε κ το αγαπημένο μου τραγουδάκι

http://www.youtube.com/watch?v=YC6ctTT19mc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου