Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Διακοπές, το φάρμακο για όλα τα πάθη


Ναι ναι, αγαπημένοι μου φίλοι ξέρω οτι κ εγω η ίδια εχω ξεχάσει οτι εχω blogg, κ ολοι κρέμεστε απο την οθόνη για να διαβάσετε το επόμενο ποστ μου, αλλα το μόνο που έχω να πω οτι ειναι οτι περιμενω πως κ πως να ξεκινήσω διακοπές! Οχι οτι δε χαίρομαι που πάω κάθε μέρα στη δουλειά, αλλα να, ζηλεύω που όλοι αυτοι που είχαν διακοπές νωρίς είναι κατάμαυροι (κ μιλάμε οτι ζω στη Σουηδία) απο τον ήλιο κ ανανεωμένοι απο τις 4-5 βδομάδες διακοπών που είχαν.
Εκτός αυτού, κάθε φορά που καθόμαστε να φάμε, μου αρχίζουν ιστορίες για το πόσο ωραία πέρασαν όταν πήγαν για ιστιοπλοία για μια βδομάδα στα ανοιχτα της Στοκχόλμης, κ τι ωραίο καιρό είχε στην Κρήτη, κ πόσο ωραία θάλασσα είχε στη Μαγιόρκα κ άλλα τέτοια. Δε βλέπεις ανθρωπέ μου οτι είμαι ασπρη σαν το γάλα, με μαύρους κυκλους απο την κούραση κ μπριζωμένη που εχω ξεμείνει η τελευταία των μοϊκανών σ'αυτη τη χώρα που δεν εχει πάει ακόμη διακοπές???
Ε, ναι λοιπόν φτάνει κ η δική μου ώρα σιγά σιγά!Θα τους χαιρετήσω για έναν ολόκληρο μήνα, για να απολαύσω τη ζέστη (ναι ναι μη ξανακούσω οτι ειναι ανυπόφερτη), τον ήλιο την αλμύρα, beachbar, ρακέτες, αντηλιακό, beachvolley, μπύρες, κοτκέιλς κ φυσικά όλα αυτά με φίλους κ οικογένεια που μου έχουν λείψει άπειρα.
Καλό καλοκαίρι σε όλους μας λοιπόν!(Αν κ για τους περισσοτερους έχει αρχίσει εδω κ καιρό)
Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου