Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Νέα αρχή

Με το που γύρισα στη Σουηδία απο τις 4βδόμαδες καλοκαιρινές μου διακοπές που λέτε, ξεκίνησα να δουλεύω σε καινούριο πόστο για τους επόμενους 6μήνες, σε ενα παιδιατρικό εξωτερικό ιατρείο σε ένα άλλο νοσοκομείο σε μια άλλη πόλη που είναι 40λεπτα μακρυά απο εκει που μενω τώρα. Οκ καινούρια αρχή σκέφτηκα, θα είναι δύσκολο λίγο στην αρχή μέχρι να τους μάθω κ να με μάθουν, αλλά όλα καλά θα πάνε.
Κ χωρίς καν να το θελήσω, άρχισα αμέσως να σκέφτομαι πόσες καινούριες αρχές έχω κάνει τα τελευταία 2.5 χρόνια που ζω στη Σουηδία. Κ δεν εννοώ μόνο στον τομέα της δουλειάς, αλλά όλες εκείνες τις μικρές κ μεγάλες καινούριες αρχές που έχω κάνει στη ζωή μου. Νέες αρχές σε καινούρια σπίτια, σε καινούριες σχέσεις , σε καινούριους φίλους, νέες αρχές χωρίς ανθρώπους που η μοίρα αποφάσισε να τους πάρει μακρυα μου, νέες αρχές με καινούριες συνθήκες υγείας για ανθρώπους που αγαπώ, νέες αρχές με νέα μελη στην οικογένεια κ πόσες άλλες νέες αρχές που έχουν φέρει τα πάνω κάτω στη ζωή μου!
Κ τελικά διαπιστώνω ότι σχεδόν κάθε μέρα κάνω κ μία νέα αρχή στη ζωή μου, με νέα δεδομένα. Κ προσπαθώ να την κάνω όσο καλύτερη γίνεται, έχοντας τη γνώση του παρελθόντος κ την περιέργεια του νέου κ αγνώστου. Τελικά δεν είναι κ τόσο άσχημες οι νέες αρχές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου