Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Μιλώ στον τοίχο

         Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί όταν μιλώ σε κάποιον "Ακούει ο συνομιλητής μου αυτά που του λέω ή απλά περιμένει να βάλω τελεία για να πει τα δικά του;"  Το έχετε αισθανθεί κ εσείς αυτό; Οτι απλά δηλ σας κοιτά αλλά δε σας βλέπει κ φυσικά δεν ακούει αυτά που λέτε, αλλά απλά περιμένει να πει τη δική του εμπειρία, σκέψη κλπ κλπ;
       Εμένα πάντως μου έχει συμβεί πολλές φορές. Ή αυτά που λέω είναι εντελώς εκτός ενδιαφέροντος ή οι ορισμένοι άνθρωποι έχουν μειωμένη ικανότητα να ακούν το συνομιλητή τους. Ή απλά πιστεύουν ότι αυτό που έχουν οι ίδιοι να πουν είναι πολύ πιο ενδιαφέρον κ είναι εντελώς συγκεντρωμένοι πως θα παρουσιάσουν τη δική τους ιστορία, οπότε δεν έχουν χρόνο να ακούσουν τον άλλο. 
      Εντάξει το παραδέχομαι οτι κ εγώ το κάνω αυτό μερικές φορές, αλλά θέλω να πιστεύω οτι σχεδόν πάντα προσπαθώ να παρακολουθώ τι λέει ο συνομιλητής μου. Αλλά πολλές φορές βλέπω με τη φαντασία μου να κάνω "knock knock" στο κεφάλι του συνομιλητή μου κ να του λέω "Ακούς αυτό που σου λέω τώρα? Γιατί αλλιώς δεν έχω κανένα λόγο να βρίσκομαι εδώ απέναντί σου κ να χάνω το χρόνο κ το σάλιο μου". Στην πραγματικότητα δεν το έχω κάνει ποτέ, αλλά πολύ θα ήθελα να το κάνω αυτό κάποια φορά. Αυτό που κάνω όμως οτι αποφεύγω να μιλώ με αυτά τα άτομα μετά που έχω διαπιστώσει οτι συμπεριφέρονται έτσι. Γιατί απλά δεν έχει νόημα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου